Skupina PolCoRe se podílela na výzkumu Postoje českých politiků vůči médiím a kvalitě žurnalistiky, který realizoval Roman Hájek z Katedry žurnalistiky FSV UK. Výzkum se týkal toho, jakou moc přisuzují politici jednotlivým typům médií, včetně sociálních médií, jak politici hodnotí fungování médií a jaké mají vztahy s novináři.
Z odpovědí poslanců a senátorů týkajících se role sociálních médií například vyplývá: „Pro téměř 90 % politiků představují sociální média nezbytnou součást politických kampaní (66 % rozhodně souhlasí, 23 % spíše souhlasí s tvrzením, že v kampaních se sociálním médiím nelze vyhnout). V případě významu sociálních sítí pro každodenní práci politiků už ovšem tak významná shoda nepanuje – za velmi důležité je považuje 26 % poslanců a senátorů, za spíše důležité 36 %.“
Kompletní zpráva z výzkumu je dostupná zde: Postoje českých politiků vůči médiím a kvalitě žurnalistiky